Autor Wątek: BLAD P2279, P0299  (Przeczytany 1218 razy)

Offline meon1234

  • Nowy klubowicz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Imię: Mateusz
  • Miasto: między Wrocławiem a Opolem
  • Oznaczenia Silnika:: 2.0 TDI 190 KM
  • Rocznik Auta: 2015
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Sportback
  • Województwo: Opolskie
BLAD P2279, P0299
« dnia: Czerwiec 05, 2019, 23:30:02 pm »
AUDI A5 B8 SPORTBACK (8T) 2.0 TDI QUATTRO 190 KM
WITAM KLUBOWICZÓW PODCZAS JAZDY ZAPALIŁA MI SIĘ POMARAŃCZOWA MIGAJĄCA KONTROLKA ŚWIEĆ ŻAROWYCH PO WYŁĄCZENIU I PONOWNYM WŁĄCZENIU SILNIKA  KONTROLKA GAŚNIE
BŁĘDY JAKIE POKAZAŁ PROGRAM :
P2279-NIESZCZELNY UKŁAD DOLOTOWY (SPORADYCZNY)
P0299-KONTROLA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA   (NIE OSIĄGNIĘTY)
CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM ? Z GÓRY DZIĘKI ZA INFO

Offline czarny69

  • Audi'holik
  • *
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poprzednio: A5 Coupe 2.0TDI '11
    • Status GG
  • Imię: Akash
  • Miasto: Błonie
  • Oznaczenia Silnika:: CSWB
  • Rocznik Auta: 2017
  • Rodzaj Napedu: QUATTRO
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inny
  • Typ Nadwozia: Coupe
  • Województwo: Mazowieckie
Odp: BLAD P2279, P0299
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2019, 11:29:30 am »
Skoro nieszczelny układ to słyszysz jakieś świszczenie pod maską podczas przyspieszania?
Guests can't see images. Please login or login
 

https://www.facebook.com/a5blackpanther

Audi TT 8N - 260 PS
Audi A3 8P 2.0TFSI - 200 PS
Audi A5 8T Coupe 2.0TDI - 205 PS
Audi A5 8W Coupe 3.0TDI - 257 PS
Audi A4 8W 2.0TFSI - 264 PS

Offline sciskacz

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Rocznik Auta: 2014
  • Rodzaj Napedu: FWD
  • Rodzaj Paliwa: ON
  • Skrzynia Biegów: S-Tronic
  • Typ auta: inne audi
  • Typ Nadwozia: Avant
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Odp: BLAD P2279, P0299
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2019, 11:27:17 am »
Witam, czy udało się rozwiązać problem?? U mnie dokładnie takie same objawy i błędy. Sprawdzone wężyki podciśnienia i szczelność układu dolotowego - OK. Wymieniłem już czujnik N75, zawór turbiny z gruszką, wymontowałem i wyczyściłem profesjonalnie DPF i dalej to samo. HELP!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15